تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
10

ثبت نام در سایت کنگره بین المللی نهج البلاغه

  • کد خبر : 769
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
ثبت نام در سایت کنگره بین المللی نهج البلاغه

۱) نویسندگان ابتدا وارد سایت کنگره به آدرس زیر شوند: www.ricna.ir ۲) اگر تاکنون اکانتی ایجاد نکرده‌اید، از بالای صفحه سمت راست، روی گزینه «ثبت‌نام» کلیک کنید. آدرس لینک ثبت‌نام در سامانه جهت دسترسی سریع: www.ricna.ir/Account/Register در این لینک باید فرم را تکمیل کنید. حتما «نام کاربری (ایمیل)» و «رمز عبور» را یادداشت کنید تا […]

۱) نویسندگان ابتدا وارد سایت کنگره به آدرس زیر شوند:
www.ricna.ir

۲) اگر تاکنون اکانتی ایجاد نکرده‌اید، از بالای صفحه سمت راست، روی گزینه «ثبت‌نام» کلیک کنید. آدرس لینک ثبت‌نام در سامانه جهت دسترسی سریع:
www.ricna.ir/Account/Register
در این لینک باید فرم را تکمیل کنید. حتما «نام کاربری (ایمیل)» و «رمز عبور» را یادداشت کنید تا بعداً بتوانید وارد سامانه شوید.

۳) پس از ثبت‌نام می‌توانید وارد صفحه اصلی سایت شوید (ricna.ir) و از بالای صفحه سمت راست روی گزینه «ورود به سامانه» کلیک کنید و با «نام کاربری و رمز عبور» که قبلاً یادداشت کرده‌اید وارد سامانه شوید. آدرس قسمت «ورود به سامانه» جهت دسترسی سریع:
https://www.ricna.ir/Account/Login

۴) پس از ورود به سامانه کاربری از ستون سمت راست روی گزینه «راهنمای استفاده از سامانه» و سپس روی گزینه «راهنمای ارسال مقاله» کلیک بفرمایید. مراحل را به دقت طی کنید تا اثر شما برای «دبیرخانه کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه» ارسال و داوری شود.

۵) در صورت وجود هرگونه مشکل فنی با شماره تماس موجود در سربرگ سایت تماس حاصل کرده، مشکل فنی را شرح داده و اطلاعات تماس خود را اعلام بفرمایید تا توسط کارشناسان دبیرخانه پیگیری شود.

لینک کوتاه : https://nahj-esf.com/?p=769

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.